Cicciilias Innebandyblogg

AIKare i 60 minuter...:(


Då var det avklarat, finalen är slut och AIK står som vinnare. Kan verken säga bu eller bä. Är nog mest glad, Jihde fick avsluta med guld, han är lycklig, är det inte den man vill att alla ska vara? Glädjande är även att Warbergs guldregnande upphört, är en aning trött på dem. När Kimmo gjorde mål så kom jag och tänka på en annan 33. Nästa år ska han få stå där nere, inte sitta vid sidan av planen. 

Måste ändå skriva att Warberg har innebandyväldens bästa klack och ingen kan säga emot, det är ren fakta. Hela ena kortsidan var blå som himlen och alla visste vad de skulle göra och när. Underbart att bara sitta och titta på dem medan man själv stod på andra sidan med få, halvhjärtade försök att starta någonting. Nej att vara AIKare är inget för mig!

Såg Filip Urwäder vid en monter idag, var lite sorligt när jag kom på att han inte kommer stå i Tibblehallen nästa säsong! Men som sagt, han är ju glad, det är ju det som räknas!

Nu ska jag äta glass, har köpt den nya Ben&Jerrys JamaicanMeCrazy, Passionsfrukt och Ananas, GOTT!

Ha det så himla bra så hörs/ses vi! Får se när jag skriver igen, kommer nog inte hända något på ett tag nu!

Än en gång, tack Jihde för alla trevliga innebandyår!

// Cicciilia


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback