Cicciilias Innebandyblogg

Blå fingrar!



Nu har våren kommit på riktigt, satt ute i en timme på altanen i bara linne! Såå skönt! Sen så skulle jag skriva ut några foton men självklart så var patronen slut så jag var tvungen att byta. När jag tar i patronen känner jag att den är alldeles slemig, den hade läckt så nu är jag blå på fingrarna, det ser lite konstigt ut! Men bilderna blev bra!

Idag är det en helt vanlig landskamp, Serbien- Sverige, och gissa vem som ska spela anfallare, Henrik Larsson. Jag är så himla trött på honom, han tillför ju ingenting, ser inte Lagerbäck det eller? Visst han har stor erfarenhet men det räcker inte! Bojkott på Larsson, men den andra Larsson tycker jag är helt underbar, duktig och ung, kan bara utvecklas! Matchen slutade 2-0 till Serb 

Nu är biljetterna till Storvreta-AIK beställda, även tågbiljetten är klar så på fredag är det bara att tåga på!

Det har varit väldigt mycket första april skämt, man ska införa "varning för bollspel"s skyltar, man ska införa skyddsglasögons tvång på matcher, och  Jihde skrev att han ändrat sig och ska spela några år till! Underhållande...
 
Nu ska jag dricka lite te och sen är det sova som gäller! Sov gott! // Cicciilia


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback