Cicciilias Innebandyblogg

Det händer så mycket men ändå ingenting...



Idag är det fredag! Jippi! På fredagar är jag oftast väldigt glad, haha man är ju fri att göra vad som helst!

Imorse när jag gick in på Täbys hemsida mötes jag dock av en midre glädjande nyhet, Filip Urwäder ska lämna Täby och åka och spela i Schweiz. Utlands proffs...kan du inte vara proffs här istället? Täby behöver dig! Men jag tycker ändå att han ska åka, man utvecklas av att göra nya saker som tex det här! Lycka till Schweiz!  



Danne Bron-Sundbom ska vara expertkommentator till Sveriges Radio. Herr Expert! Grattis! Men jag tycker nog att han ska satsa på att stå på planen nästa år och faktiskt spela finalen! Hm... Caperio - Storvreta vore väl intressant?! Jag hoppas verkligen att det går bättre nästa slutspel! Vi är bättre än vi visade i detta slutspel. Men men det kommer fler år!  


Det kommer tydligen hända en hel del imorgon i golfbollen, autografskrivning, klubbsäljning osv. I Loving it! Det kommer förhoppningsvis att bli en riktigt härlig stämning imorgon, massor av innebandyälskande människor! Kan det bli annat än bra?



Jihdes sista elitinnebandymatch...........................:(


Vi hörs ikväll! Ha det så bra så "ses" vi imorgon i Globen! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback