Cicciilias Innebandyblogg

Förvirrande uppdatering!



Ännu en dag med få timmars sömn, somnade inte förens vid 03-04 tiden. Inte så spännande!

Nu är det bestämt, Fredrik Holtz ska till Storvreta, vilket är ett väldigt smart drag, han blev ju trots allt SSLs poängkung! Det är nog många som drar i honom, men är det bara jag som uppfattat honom som aggresiv och arrogant, han kan nog vara ganska jobbig att ha i sitt lag, men jag vet inte, för jag känner inte honom. Men av håren att döma... 

Äntligen match idag, Balrog- Warberg, synd att den inte visades på TV. Så det blev att sitta och stirra på liveuppdateringen. Personen som uppdaterade var dock antingen full eller inte så skillad eller så var det domarna som inte kunde säga vad det var som hände. Först stod det 5-4 som sedan blev till 5-6 alltså de hoppade över 5-5, sen ändrade de till 5-5. Sedan stod det 6-5 men att Karlsson missat en straffen dvs att det borde ha stått 5-5, efter en stund ändrades det igen och sa då att Karlsson satt sin straff och att slut resultatet blivit 6-5 SD. Så summa summarum Balrog vann med 6-5 SD. Hoppas att det stämmer, eller ja, som sagt var, pest eller kolera! Irriterande dock att det var Mikael Karlsson som fick avgöra ännu en match. Måste ändå säga att Blomberg och Karlsson är en riktigt bra duo, sylvassa.

Gå in på den här hemsidan och lyssna på Gavin DeGraws nya låt, Stay, den är så himla...mysig på något sätt. Gavin är ett musikalisk geni! Lyssna även på Nada surf - Beautiful Beat! Den är också helt underbar!
 
Nu är det sova som gäller så jag håller mig vaken genom hela matchen imorgon och även resan hem! Mot Uppsala!

Kramilikram // Cicciilia! 




© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback