Cicciilias Innebandyblogg

!



Tittar nu på Champions League, Barcelona - Chelsea, fotboll blir nog inte bättre än så! Häftigt! Såg ni tifot eller? Något av det häftigase jag någonsin sett! Hela långsidan var tifad. Det stod 20 (Buklan) 09! Så jäkla häftigt! Jag måste någon gång i livet åka till Camp Nou och titta på en Champion League match! 98 787 åskådarplatser(!) dvs ca 7 Globar! Jag måste dit!

Heja Barca!

Tittade idag på slutet av VM matchen Ryssland - Schweiz och då såg jag vår lilla pensionerade innebandylegend Niklas Jihde! Det känns konstigt att han inte är med nästa säsong!

Höres! // Cicciilia!


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback