Cicciilias Innebandyblogg

Globen



Globen fyller idag 20 år! Grattis golfboll! Jag och Bergo åkte dit för att det skulle tydligen hända en massa spännande saker där och det var FRI entre, tex så kom bajarna Traoré och Helg dit och spelade lite fotboll med små pojkar! Jag fick en nyckelring från Hammarby som nu sitter prydligt på min nyckelknippa! Jag tog så klart kort på de stackars liven, de blev dagens fotooffer!

När jag satte fötterna på golvet så tänkte jag på alla idrottsstjärnor som varit här med fullsatta läktare! Stort! Niklas Jihde har gått på samma golv som jag! Hehe! Men jag måste säga att Globen är ganska häftig! Den är rund, kvick tänkt som jag är!:D

   

Sverige vann idag över Finland med 9-7! Nice. Rasmus Sundstedt fick vara med i FÖRSTA femman! Kent och Ulf har tagit halva sitt förnuft till fånga, men bara halva, Ramsin, Danne och Hagberg var bänkade, löjligt dåligt! Att det var Sjögren fick stå är ju bara ett skämt, det måste det vara, han är ingenting emot Ramsin! Men det är bara att ta nya tag! Besvisa dem att de har fel! Sundstedt gjorde också karriärens första landslagsmål och det var ett mål a la Sundstedt(Ni som sätt honom gör mål vet precis hur det såg ut, vackert), han blev även Sveriges "Matchens Lirare! Livet leker... typ! Det var tydligen många unga spelare som tog för sig och levererade, VM-2010, då j´vlar! Guldet ska tillbaka till Sverige! 

Rickie gjorde också mål idag och likaså Öhman! Jag fattar inte att Öhman inte var uttagen från början, han har ju varit helt fenomenal senaste tiden!

Matchfakta

Imorgon är det match mot Schweiz kl 14.00! Live uppdatering!

Ha det så bra allisammans! // Cicciilia!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback