Cicciilias Innebandyblogg

Hm...


Idag har man bestämmt vilket domarpar som ska döma finalen, det blev Glenn Boström och Sven Hammerin. Hm... kanske inte mitt första hands val men de är helt klart godkända!

Imorgon ska jag åka till AIK shoppen vid Råsunda och köpa biljetter till finalen men jag har ingen aning om var den ligger, jag är typ aldrig vid Råsunda, genomsnittet ligger nog på en gång per år. Vi får väl se om jag hittar!


Jag undrar när...
  • ...man får veta vem som blir Årets rookie
  • ...Årets spelare utses
  • ...man får veta när nästa säsong börjar

?

Tycker att det är lite dåligt att match datumen sätts så sent, de är ju knappt klara ca en månad innan det börjar. Man vill ju ha lite framförhållning!

Kaffe sirap från Espresso House.

Nu ska jag gå och dricka kaffe med vaniljsmak! Köpte mig en lite flaska idag, så himla gott!  

Ha det så bra allisammans! // Cicciilia!


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Priser

Årets rookie & Årets spelare utses: I samband med SM-finalen.

2009-04-14 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback