Cicciilias Innebandyblogg

Idiot!


Jag blev så himla arg när jag såg det här klippet! Hur f´n tänker han, spelaren ligger ju ner, ska man sparka på honom en gång till då! Helt dum i huvudet! Man ser ju hur dobbarna skrapas längs ryggen på honom! Hur tänkte Pepe? Och så försöker man göra så mycket som möjligt för att det ska bli lugnare på läktaren så beter sig vissa spelare ännu värre! JAG ÄR UPPRÖRD!  


 

Det är så himla tomt utan all innebandy, fy f´n! Okej ska ta och lugna ner mig och sova lite! // Cicciilia! 


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Anamaria

She's still alive! ;D haha

Ja det vore inte en dag för sent om du kom ut hit för han är inte så liten längre ^^

Ha det bra syssling eller vad det nu blir, kram

2009-04-23 @ 10:55:10
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback