Cicciilias Innebandyblogg

G-L-A-D


Idag hade jag som sagt en liten utflykt med min vän Mika som imorse släpade sig ur sängen för min skull(Tack<3) då jag skulle köpa biljetter till finalen i AIK Shoppen. Jag konstaterade ganska snabbt att jag inte hittade dit. Jag visste var den låg förut men de har ju flyttat på den så det blev lite kaos, men då ringde jag min gnagar vän Bergo så hon kunde förklara var den låg. Efter lite vandrande så hittade vi den, det var dock lite läskigt i AIK shoppen, vad gäller fotboll tillhör jag ju det där grönvita laget från Söder, Hammarby. :D Men nu har jag biljetterna och jag är väldigt glad!



När jag kom hem var jag på strålande humör men så gick jag in på Innebandy.se och fick se att Fredrik Djurling av alla nominerade blivit utsedd till Årets spelare! Visst är han duktig men han har ju inte gjort något som får en att tycka "han ska ha priset". Hm... nej det håller inte. Visst var han bra i VM men det var ju Rickie och KJ med!

Men vad gör det när jag har SM-Finalbiljetter!

Nu är det bara att hoppas att det blir rätt person som vinner Årets Rookie!:D



Jag har alltid trott att bara är en fördom att estetlärare i största allmänhet är lite... flummiga, men det stämmer verkligen(iallafall på min lärare). Min danslärare sa att vi bara skulle gå omkring men det skuller vara en speciell kroppsdel som skulle "vissa" vägen, det var väl okej så länge hon sa handen eller fötterna men när det kom till tex armbågarna eller huvudet blev det bara konstigt, sen skulle vi gå baklänges på det där visset vilket ledde till en och annan krock! Haha. Nej dans är inget för mig.

Idag är det Champions League semisar, Villareal mot Arsenal kommer nog att bli spännande, hoppas att Villareal vinner. Hoppas att Egueren gör något mål! 

Man är så himla van att det blir så många mål att man glömmer bort att det brukar bli 1-0 i fotbollsmatcher. ... Jag längtar redan till nästa innebandysäsong. Det kommer att bli en lång sommar!

Hörs ikväll/imorgon! Cicciilia!



 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Mika

Hahaha.. Tycker fortfarande vi skulle tagt tunnelbanan. Men vi han ju "precis" till dansen.

2009-04-16 @ 14:28:48
URL: http://prinsessanavburundi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback