Cicciilias Innebandyblogg

Klåda



Det är så jobbigt att inte veta vad jag ska skriva om, för jag vill skriva, jag vill skriva som en tok! Fingrarna dras mot tangenterna men de får inget sagt! Tomt!

Hm... imorgon börjar World Challenge dvs att jag kommer sitta och titta live uppdateringen hela helgen vilket mina familjemedlemmar tycker är lagom roligt, men de får stå ut vare sig de vill eller inte. Hoppas att det går bra för Sverige, Rickie och Kohonen!

Undrar om det blir ungeför samma kedjor nu som i västerås? Hagberg, Sundbom, Sundstedt och två filurer till, det är en bra kjedja, 3.14 säger jag bara! Hm... jag skulle vilja ha en kjedja med Hagberg - Sundbom, Kanebjörk, Sundstedt - Samuelsson, och Ramsin i målet, såklart! Tror att skulle kunna bli en riktigt bra kjedja, samtidigt som det skulle kunna falla på att Storvreta spelarna spelar enkelt, inte många krusiduller, medan Täby är ett lag med massor av krusiduller. Det skulle kunna bli att de kompleterar varandra perfekt!? Jag tror att min framtid som coach ser mörk ut! Haha 

Jag tycker att Jäderlund ska få vara med i landslaget och styra och ställa lite, han har bra koll på allt och alla så varför inte! Han vet vad han gör hela tiden. 

Haha jag har slagit säsongens första mygga, han bet mig den surriga lilla saken!

Nu blir det massor av graf plugg, lag och etik, har prov imorgon! See U! // Cicciilia!




© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback