Cicciilias Innebandyblogg

Så jävla ledsen!



Livet är så himla tomt och sorgligt förtillfället ! Jag såg matchen Storvreta - AIK idag. När jag började tänka på att detta var Jihdes sista bortamatch så kände jag hur världen bara vände sig, varför? Det är så himla sorgligt, han säger hej då alldeles för tidigt. Jag tror inte att han fattar att han kommer att bli saknad! 

Matchen idag vanns av AIK (3-5) dvs att AIK är vidare i final. De ska alltså möta Warberg... bla bla bla, AIK är ju så himla tråkiga! Jag måste säga att domarna var så j´vla fega, om man gör något som man inte borde göra så ska man plockas, det är reglerna, glömde de regelboken hemma eller? Men det som var mest hemskt idag var när ljudet av signal tutan nådde Storvretaspelarnas öron, det var så himla sorgligt! Man ser bara hur ögonen först blir helt tomma och sedan glansiga av tårar. Det är ju så att man själv blir tårögd och bara vill krama dem och säga att det gör inget, vi hejar på er iallafall. Hela hallen tystades på bara några sekunder, slaget var förlorat, SKIT! Alla känslorna blir så starka! Och att stora delar av publiken bara gick när de insåg att de förlorat blir jag bara så himla besviken, man ska hålla på sitt lag i både med OCH motgångar, dåligt!  

Apropå det här med glansiga ögon, det var nästan värre än när Täby åkte ur, man var på något sätt förbered men det här kom som från ingenstans! Jag tyckte också att Täby gjort en så himla bra säsong att jag var stolt ändå!

Jaja det positiva med all denna skit är att Jihde får avsluta sin karriär på bästa möjliga sätt, i Globen. Det är han värd! 

Idag är det endast 8 dagar kvar till finalen går av stapeln. 

Ni får ursäkta om jag gör även era hjärnor sorgsna men det är inte med mening, förlåt!

För mig är nu säsongen 2008/2009 teoretiskt sätt slut, finito, loppu, done! Jag har nu inget att hoppas på! Det är bara att ladda inför nästa säsong! Alla underbara matcher, då MED Täby! Tomt! Hm.... när släpps 09/10 säsongskort då?

Jag har så mycket att klaga på men jag ska ge mig nu!

Vissa av mina idag tagna bilder har nu försvunnit så jag är nu ännu grinigare! 

  Herr Innebandy, Niklas Jihde! 

Hörs imorgon! Sov så sött!  // Cicciilia 


 

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback