Cicciilias Innebandyblogg

Sluta!?



Jag var idag inne på innebandymagazinet och kollade på "silly season" och där stod det ett rykte om att Johan Edlund är på väg bort eller ja det står att han ska sluta! Det hoppas jag verkligen att han inte är, han behövs, han är en stabil forward som gör mål när det verkligen behövs. Jag menar han kan ju inte sluta, visst hade det kännts okej om han var på väg att byta klubb men sluta! Han behövs i Täbys guld lag 09/10!:D Hehe

Det stod även att Johan Lundquist slutar eller byter till Hässelby. *Djup suck*
 
Först Urwäder och nu dessa två, snart slutar väl resten också... Hm... inte konstigt att Ackevi är på väg hit! Jaja det är bara hoppas på att de inte slutar och om de gör det så får Täby försöka klara sig ändå och önska dem lycka till! 

Jag hade igår nutidskryss och där kom det en fråga som löd typ såhär: Efter Fotboll och Ishockey, vad tittar svenskarna mest på? Jag trodde att det stod mellan Handboll och Innebandy nu när innebandyn bara blir större och större. Sen när han sa svarsalternativen( Handboll, Bandy eller Speedway) tyckte jag att det bara fanns ett logist svar, dvs handboll. Men icke, det är seriöst speedway som ligger på tredje plats, SPEEDWAY av alla sporter! Va?! Det är ju hur ologiskt som helst! Jag är fortfarande chocktillstånd! Hur kul kan det vara att titta på speedway?! Jag undrar verkligen var de fick den statistiken ifrån! 

Jag är ledig imorogn, jag älskar skolans "bokningsbara tider"! Jag ska ev. in till stan med Mika och Fanny och fota lite! Trevligt! Jag skriver säkert mera ikväll! Ha det soligt! // Cicciilia! 


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback