Cicciilias Innebandyblogg

Trött...



Sorry att jag inte skrev någonting om matchen igår kväll men jag var så himla trött när jag kom hem och jag skulle jobba idag! Men nu är jag här! 

AIK - Storvreta slutade 3-2 SD, men vilket J´vla skit mål det blev igår på sudden, och just att den kom när det endast var 5 sekunder kvar gör målet ännu j´vligare! Men det som jag tyckte var mest förvånande var att det inte blev en enda utvisning på hela matchen, det är ju slutspel, det är ju så lätt hänt att man "tar i" för hårt, men det är ju trevligt mer "fair play", eller så kan det bero på att domarna är lite fega vad gäller att plocka ut någon. Lite roligt är det att innebandymagazinet, med rätta, endast satt "godkänt" på AIKs första lina, det har nog inte hänt förut!    

Lyssnade på radion imorse, hörde Jihdes kommentar till matchen, jag kunde inte låta bli och tänka att det där eventuellt var hans sista hemmamatch, någonsin, tur att jag åkte till Solna igår, annars hade jag nog ångrat mig... väldigt mycket! Mika Kohonen har ju nu sagt att han stannar så jag har en mindre att vara orolig för! Sorgligt!!!! 
     
Det var himla trevligt i Solnahallen igår, massor av folk! Men jag vet inte vad jag tycker om AIK publiken, de är många men de stödjer AIK istortsätt bara när det går bra för AIK. Väldigt dåligt måste jag säga! Det är säkert "folk" som säger att det inte är så, men det är verkligen så det är! Öppna ögonen!  



Warberg vann igår och det betyder 2-1 till Warberg i matcher. Kan inte Warberg bara vinna nästa match så vi blir av med Botkyrka och i synerlighet "den där nr 26", är så himla trött på hela Balrog! 



Jag tror inte att jag riktigt förstått att Täby inte kommer att stå i final i år, det gick så himla snabb, det känns som att de är bortresta. "De kommer nog snart tillbaka", det är precis så det känns, att sluta säsongen med förlust mot Balrog stod inte med på min checklista, det stod nog mer: 1. komma topp tre i tabellen, 2. kvartsfinalen ska vi ta på endast tre matcher( vilket vi iochförsig gjorde men åt fel håll) 3. I semin ska vi spela smart och snabbt och såklart vinna, 4. Globen...

Vad var det som gick så fel!? Nej nu får jag ta och med sluta strö salt i såren men jag har så svårt att förstå! Jag tycker att Täby borde ha, typ en avslutnings match eller en försäsong långt innan försäsongen. Det känns så tomt!

Jaja nu är det te som gäller! Ha det så bra! // Cicciilia 


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: strellan

Tomheten efter Täby är enorm.

Såg AIK:s sista på UNT.se Snacka om skitmål!

En annan storspelare gjorde också troligtvis sin sista hemmamatch igår. Mathias Bult Larsson med 37 landskamper och 3 VM-guld. Han och Jihde kommer saknas. Finns inga spelare som de i dagens SSL.

2009-04-09 @ 00:14:19
URL: http://innebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback