Cicciilias Innebandyblogg

AIK-Alba


Hej! Jag är så glad över att få titta på innebandy att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Matchen slutade 10-3 till ett bra men dock lite...rörigt AIK, men så här på försäsongen får man ju vara lite rörig. Måste säga att det var riktigt konstigt att se ett AIK utan Jihde plus att Kranberg inte var med idag (förklaring till att det bara blev tre utvisningar?). Den "tunga" första femman var idag helt borta, Ingen Jihde, ingen Kranberg, K-J Nilsson och Fischerström spelade med Gillek och Stanley medan Djurling spelade med Kim Nilsson och Antener, ganska förvirrande när man är van vid ett strickt AIK. Inte änns golvet var sig likt, de har faktiskt lackat sitt "bra" golv, dock har de missat en bit vid seketariatet! 

Av de nya spelarna Gillek, Stanley och Antener tyckte jag att Gillek var den som visade mest färg, verkade ha väldigt mycket vilja, kul!

Ulf Hallstensson såg såklart lika sammanbiten ut som vanligt, någonting är då sig likt!

Gillek gör mål!
Gillek har nyss gjort mål. Ursäkta att jag bara lägger ut en bild men min lilla kamera hade ett litet breakdown så det blev inte så många bilder!

Eftersom Täby inte har någon försäsongs match innan den 10/9 så får jag nöja mig med AIKs matcher, nästa AIK match är den 2/9 mot Sirius i Solnahallen, även den matchen startar 18.30! Ses där!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback