Cicciilias Innebandyblogg

Jag är ett frågetecken


Har varit så himla... grinig de senaste dagarna, lite jobbigt eftersom att jag inte vet varför (skolstarten kanske), men men, får hoppas att jag vaknar på rätt sida imorgon då!

Men jag blev lite gladare imorse när jag hittade den [här] artikeln! Då är vi iallafall två! Haha!

Hm... är det någon som vet om det fortfarande är måndagarna som gäller angående TV-Matcherna? Om man ser till hur spelschemat ser ut nu så måste de antingen flytta några matcher eller byta TV-dagar, nu är det endast 7 matcher som kan sändas på måndag om man räknar på Herrarnas schema på Innebandy.se. Tror inte att jag räknat fel. Får se hur det blir! 

Nu ska jag gå och dricka lite iste! Ha det bättre är bäst! // Cicciilia<3

 Snart börjar det igen!


 

 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback