Cicciilias Innebandyblogg

Hoppsan!


Har inte hänt så mycket idag. Var i Solna med Helena och shoppade lite. Väldigt trevligt! Haha men det roligaste var när vi var på väg dit, efter som jag bor längre ifrån Solna så skulle Helena hoppa på en senare station än mig och först så kom jag inte ihåg vilken vagn jag var på så att hon kunde hoppa på samma. När jag kommer till stationen innan den som Helena skulle gå på får jag ett sms där det står, "Du är inte alls här!" Haha hon hade alltså lyckats hoppa på ett tidigare tåg! Haha mina med passagerare undrade nog varför jag skrattade så mycket, så klantigt, men roligt! 

När jag väl var vid slutstationen träffade jag min sysling och hennes son, gud vad stor han har blivit, och så söt! Hm...vi måste ses oftare, på tok för sällan!

Ha det så bra allihoppa! // Cicciilia<3 


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Alisa -[ Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Tack för din röst i Alisas Blogg Awards!

Välkommen åter:)

2009-08-10 @ 08:34:13
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback