Cicciilias Innebandyblogg

Men va f*n!


Vår kära, lilla, skit förbund har nu fått för sig att eventuellt stänga av fyra svenska innebandy spelare(Daniel Dalbjer bl.a) för att de deltog i en cup i Canada för ett tag sen! [Artikeln]. Det var bröd spel, en kul grej, varför i helvete ska de dra upp det här? Jag tycker att de var bra att de åkte, alla som åker någonstans och spelar innebandy hjälper ju till med att utveckla innebandyn och vissa hur underbar sporten är! Det känns lite som att Innebandyförbundet gör allt för att hålla innebandyn i Sverige och allt för att jävlas med folk! Jag fattar inte vad som är problemet! Herregud, folk som knappt sett en innebandy klubba skulle kunna sköta förbundet bättre, eller så är det det som är problemet, de vet inte vad de sitter och bestämer om! Arghh! Faan, det här skulle ju bli en bra dag hade jag tänkt!

God morgon (Till alla förutom SIBF) föresten!

Men Täby verkar ju klara sig bra i Prag och jag hoppas att det fortsätter så! Vore trevligt om de vann! Lycka till! 



Ha det bättre än Bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback