Cicciilias Innebandyblogg

Teoretiskt sett


Aloha! Hur är det med er allihopp? Hoppas att ni har det bättre än mig. Det har endast gått två veckor i skolan och jag har redan panik och ångest över projektarbetet, fattar inte hur folk överlevt denna press, fy fan! Men tur som jag har har jag världens bästa syssling som ska vara moraliskt stöd! Tack!!!!

Apropå allt om licensgrejerna, borde det inte vara okej att representera en annan klubb om klubben man har kontraktet med godkänner det, rent teoretiskt sett???

Tony Gustavsson har äntligen fått sparken från Hammarby, JIPPI! Kanske kan gå lite bättre nu!

Peace, love and understanding! Ha det bra! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback