Cicciilias Innebandyblogg

Historia


Hallu! Idag ska Dalbjer och Nede ge SIBF ett svar, hm...., vet inte riktigt vad jag ska säga, ni har ju redan hört min åsikt om detta. Blä!

Skolångesten är stor men sammtidigt känns det som att det är lika bra att börja, det är ju bara ett år kvar och sen blir jag arbetslös, jippi! Haha nej nån form av jobb måste jag kunna hitta men nu är det all fokus på projektarbetet, sen jobb.

Om man nu vill utöka hela finaldagen, kan man inte göra så att men även spelar om brons-medaljen?

Idag är det bara en vecka tills jag ska gå och se innebandy, jippi! Ska gå och titta på AIKs match mot IBK Alba i Solnahallen nästa onsdag, matchen börjar klockan 18.30 btw. Måste ju kolla in motståndet(haha), fast åandra sidan vet jag inte riktigt hur stort motstånd Alba är för AIK, inte så jättestor tror jag. Men innebandy är innebandy!

VIKTIGT! Idag händer det även någonting som förhoppningsvis kommer att skrivas i många historieböcker långt framöver. Zlatan har idag sin första match med topplaget Barcelona! Camp Nou är stort och idag även slutsålt, alla vill se Zlatan. Det är så himla underbart! Åhh! Matchen sänds på TV4 Sport, börjar 21.30, missa det inte, det är historia som skrivs!

Ha en bättre än bäst dag! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback