Cicciilias Innebandyblogg

Färgstänk


Jag är helt slut, jobbade igår och idag, började 06.00 imorse, shit va trött jag var, men hellre jobba tidigt än sent så det var helt okej att jobba, plus att man blir ju ganska glad när lönen ramlar in på kontot! Var även hundfotograf mitt i allt, fotade den söta rottisen Samba och lite fint färgstänk med mitt nya objektiv som jag fick när jag fyllde år, hittills...superdupernöjd!

 

Imorgon är det match igen, känns som en evighet sen jag tittade på innebandy i Tibblehallen! Imorgon är det Pixbo Caperiotäby möter! Hm... Pixbo möte senast HFC och förlorade med 2-4 men innan det vann de mot Balrog med 7-4. Förra året vann Caperiotäby båda mötena mot Pixbo men reultaten var väldigt olika, borta blev det 7-8 medan hemma vann de med hela 10-3, kan bli riktigt roligt imorgon eftermiddag, som vanligt! 

Hm...Vet ju fortfarande inte om Filip Urwäder spelar i Caperiotäby-tröjan imorgon, eller om Hellgård spelar i Pixbo-tröjan!? Den som kommer till Tibblehallen imorgon, söndag kl 17.00 får se!
Uppdatering. Han ska spela, Urwäder alltså! [Här]

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3





© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback