Cicciilias Innebandyblogg

Filip Urwäder


Hej, snacka om goda nyheter alltså! Filip Urwäder återvänder hem till Sverige och Caperiotäby! Jippiii! Vet dock inte om jag litar på att det är klart att han ska spela i Caperiotäby men att han kommer tillbaka tror jag på! Vore stört skönt om han kom tillbaka till Caperiotäby, han är en stor tillgång till vilken klubb han än skulle komma till, helt klart en stjärna där bak i banan! Åhhh...... vet inte riktigt vad jag ska säga, så trevligt är det! Han är ju så himla bra!

[Källa 1]
[Källa 2]

Nu ska jag gå och lugna ner mig lite med att plugga Naturkunskap, miljögifter osv! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3




© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback