Cicciilias Innebandyblogg

Kyligt^^


Hej!

Dam VM i Västerås slutade med ett guld i en ganska enkelt vunnen final mot Schweiz! Grattis Sverige!

Calle vann inte Idol..........

Micke Karlsson ska tydligen spela med Balrog igen för att förhoppningsvis få igång bytet till Hammarby. Han måste ju vara riktigt trött på all skit, skulle jag själv vara iallafall! Hoppas att det går bra med allt... haha, trodde jag aldrig att jag skulle säga!:D

Tittade på vädret [Här]. Ska ju bli superjättemysigt väder den kommande veckan i lilla Täby, kallt och snö, precis som det ska vara i december! Kameran(som jag idag haft i precis 1 år!) kommer nog få vara med mig en hel del kommande vecka! Älska snö!


Nu ska jag ta vara på denna söndag. Ha en underbar Lucia! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback