Cicciilias Innebandyblogg

Oväntat


Hejsan!

Helt jätteoväntat att Bult skulle komma tillbaka...eller kanske inte...nej...nu är han iallafall tillbaka då!

Man blir ju lite eftertänksam när Caperiotäby inte skrivit något på deras hemsida om Urwäder, sant eller falskt?

Nu till något som gör mig lite rädd, nervös, spänd, glad, alltså lite kluven. Om ca 1 timme lämnar jag de omyndiga och går in i de myndigas "värld", dvs rösta, gå på "krogen" och allt annat som hörtill! Det är nog egentligen det där med "myndigheten" som skrämmer mig utan att fylla arton är som första steget av de förändringar i mitt liv som kommer ske nästa år, studenten, jobb och allt det där! Samtidigt ska det ju också bli kul att får börja på det s.k vuxenlivet plus att jag har svårt att se mig själv som vuxen, kommer nog alltid finnas ett litet barn att ta fram när det väl behövs! Jaja, det är väl bara försöka att njuta av nuet!

You can see my heart beating,
You can see it through my chest
that I’m terrified but I’m not leaving
Know that I must must pass this test
So just pull the trigger...Rihanna-Russian Roulette

Match på Söndag, perfekt!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Kent

Grattis på födelsedagen! :)

2009-12-16 @ 02:48:02
Skrivet av: Fanny Tapper

GRATTIS! <3 nu får du äntligen leka med de stora barnen!!!!! kramizar

2009-12-16 @ 08:38:45
URL: http://fannytapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback