Cicciilias Innebandyblogg

Täby-Hässelby


Måste bara börja med att säga att Calle i Idol är så himlahimlahimla bra, skit va underbart att har är vidare i final, jippi!

Var på matchen ikväll mellan Täby och Hässelby med min underbara vän Mika(Tack så jättemycket för att du följde med mig<3). Matchen slutade 8-5 efter en ganska underhållande match, visst var det inget hysteriskt tempo men tillräckligt för att inte kunna sluta titta, inte för att det är så svårt att få mig att titta på idrott men ändå! 

Har haft en riktig mysdag idag, haha och jag och Mika har varit på äventyr, att hitta rätt transportmedel till rätt station är inte helt lätt! Haha!

Dags att sitta med Photoshop ett tag nu! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback