Cicciilias Innebandyblogg

090603



Aik vill inte heller vara med och "leka" i Köpenhamn. Kan inte säga att jag är förvånad, det verkar vara rätt dött i EC.



Hade endast en lektion idag och den varade i ca 30 minuter. Sen gick jag till centrum och hjälpte Agneta hitta en morgonrock. ...Gick väldigt bra för min del, köpte inget onödigt...förän vi kom till sista affären, jag föll för ett par jättefina örhängen(bilden). Sommriga... vad jag nu ska med dem till i detta regninga Sverige, jaja... de är ju fina iallafall! 

Mina örhängen

Det är en låt som hela tiden går runt i mitt huvud! Brandy-Right Here, ja jag vet att låten går sjutioelva gånger om dygnet på radion men jag tycker den är bra ändå, det ligger en tanke bakom texten.

Ha det bäst! // Cicciilia!




© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback