Cicciilias Innebandyblogg

Jag avskyr att komma på rubriker.


Jaha det var ett tag sen man skrev något, har inte haft lugnet till att skriva något men nu äntligen sitter jag här! 

Igår var det fotboll, Vm-kval närmare bestämt, och för er som inte såg matchen gick det skit. Missade straff, klantig rensning och allmänt segt spel. Dock tycker jag att det mesta är segt efter en lång vinter med innebandy. Jaja det gäller att Sverige vinner på onsdag(?) mot Malta annars är det ganska kört. Men det är ju "bara" ett spel! Men som tur var hade jag några vänner här igår som tittade på matchen med mig så humöret slog inte ner i backen efter matchen! Tack! (Mika och Berergo, ni får komma hit nån annan gång och chillisera!)

Caperio/Täbys Innebandyskola har fortfarande platser kvar, jag skulle gärna ställa upp men jag är nog aningen gammal men åandra sidan är jag lika bra på att spela innebandy som de som nyss tagit steget ut på planen, plus att jag är ju ganska kort, så det skulle kanske funka...NOT! Men ni som är i rätt ålder, var med, det blir nog jättekul! 

Har ett nyförvärv!

Caperio har endast två försäsongsmatcher här i Sverige, 10 sep, hemma mot VIB och 13 sep, Storvreta borta. Kommer endast kunna se matchen mot Storvreta, kommer hem från skolresan den 11:e. Suck!*

Måste klaga lite! Något annat jag (förutom hitta på rubriker) avskyr är *trumvirrvel*, pulvermos alias potatismos. Det är så grymt äckligt rent utsagt, smakar äckelpäckel och innehåller lika mycket näring som en mumsmums. Usch, det borde förbjudas! Har länge haft denna aggerition på pulvermosen och nu har jag fått ur mig det!
 
Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3



© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Mika

JAAA håller med dig!!!! Synd att du blev sjuk men att du dissar mig idag kanske är rätt åt mig. :P haha!

2009-06-08 @ 10:22:49
URL: http://prinsessanavburundi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback