Cicciilias Innebandyblogg

I have a cold


Jag har idag druckit ca 15 koppar te och tagit en hel del alvadon, är helt galet förkyld, vilket suger. Jaja det är bara att dricka lite mer te så blir allting säkert bra! De gick dock så långt idag att jag tittade på en inspelad innebandymatch och även fast jag var där och vet hur matchen slutar var det lika spännande ändå...jag måste skaffa mig ett liv! Haha

Detta har jag funderat på länge! Johan Edlund, varför tittar du på domaren när du ska teka? Jag har verkligen kollat på matcher och har inte hittat någon annan som tittar upp på domaren istället för på bollen osv när de står på mittpunkten och ska teka. Kan du/någon svara på det? Förvisso brukar det gå bra i tekningarna och man gör som man vill men jag vill bara veta varför, jag blir förbryllad. 

Här har vi en spännande guldkrönika från Niklas Jihde! 

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3



© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Chefen

Edlund kollar på domaren för han ser när han sätter pipan i munnen och ska blåsa. Bra tips.

2009-06-09 @ 00:20:00
Skrivet av: Cicciilia

Ja men han tittar ju på honom hela tiden. Släpper ju knappt blicken när domaren blåst! Jag hade förståt om han tittade på domaren tills han satt pipan i munnen men han släpper inte förän spelet är igång.

2009-06-09 @ 10:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback