Cicciilias Innebandyblogg

Ta inte bort de rosa molnen!


Jag kan inte tro det! Har [detta] verkligen hänt? Jag hoppas verkigen att det inte stämmer men varför skulle han ljuga om det? Det är helt absurt! Nu när Innebandyns utvecklingskurva går spikrakt uppåt och innebandyn är som på rosa moln och så kommer det här! Vi vill ju inte att innebandyn ska bli någon slags skandalsport, att andra länders spelare inte vill komma hit och spela då "vi" är oärliga! Då vänder kurvan lika snabbt ner som den kom upp! Nej Balrog, se till att fixa det här nu, detta gynnar ingen!
 


Nu till de goda nyheterna, Johan Lundquist har skrivit på två år till! Blev lite jobbigt när det ryktades om att han skulle sluta. Nu har vi ett svar och ett positivt sådant! 

Johan Lundqvist

Zlatan är poängkung i Italiens Serie A! Jippiii! De vill säga att han nu är större än störst och en av Sveriges och världens bästa fotbollsspelare någonsin! (De som känner mig vet att jag är ett stort fan av Zlatan och att jag flyter på moln efter denna helg!)!

Ha det Bäst!!!!!!! // Cicciilia<3





© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback