Cicciilias Innebandyblogg

Ännu en lördag...



Jag sov som en stock imorse, gick inte upp förens vid halv tolv, vilket inte händer speciellt ofta! Jag undrar varför jag har sådana sov problem vissa veckor... har nu inte kunnat sova ordentligt på flera dagar, jobbigt! Jaja livet kan inte vara perfekt! Har idag pluggat, städat och lyssnat på musik! Så skönt! Lyssna på de här låtarna så kommer ni må mycket bättre!
  • Bryan Greenburg- Someday
  • Coldplay- A Message
  • Jacks Mannequin- The Mixed Tape
  • Jackson Waters- Come Undone
  • Nada Surf- See These Bones
  • Gavin Degraw- More Than Anyone


Tittar nu på "Låt den rätte komma in", är än så länge ganska bra, och sevärd! 

Imorgon ska jag plugga ännu mer och jag ska bara ta det lugnt, och för en gångs skull är det inte innebandymatch på söndag, utan matchen spelas på måndag, kl 19.00 i Tibblehallen!

Hyvästi! //Cicciilia



 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback