Cicciilias Innebandyblogg

Chilldag!



Idag hade vi som sagt tema-dag, dvs bara sitta och lyssna på någon hela tiden. Det var inte speciellt roligt men det gör inget, man slapp i allafall att göra något mesta dels av tiden! Dock var vi tvungna att tänka när vi skulle skriva"kylskåps poesi" dvs man får en massa ord som man sedan ska sätt ihop! Fanny, Mika och jag var såklart en grupp! Här var vår dikt! "Du som med glöd i hjärtat lever blir kung men utan moral rasar världen". Djupt va! Haha, underhållning!

Tomas Ahlm har också skrivit på en nytt tre års kontrakt, vilket är bra eftersom vi behöver honom så mycket!
2 dagar kvar till Täbys första slutspels match! 

Har nu gjort en ny header så ska ringa till Begro så hon han hjälpa mig att sätta in den! Är ganska nöjd med resultatet! 

Jag vet att det är ett kort inlägg men jag lovar att jag ska skriva mer imorgon!

Hyvästi! // Cicciilia


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback