Cicciilias Innebandyblogg

Dagen efter stormen.



Matchen mellan Dalen- Storvreta avslutades nyss. Resultatet var väntat, vinst till Storvreta, 2-7. Storvreta är nu vidare till semi- final! Jippi! Hoppas att Storvreta tar hem guldet nu när inte Täby gör det. De har verkligen blivit bättre och bättre de senaste månaderna, först EC och nu detta. De fixar det! Men jag tycker att Dalen kämpat på bra i dessa tre matcher, de har så mycket i sig men knoppen vill inte blomma ut. 

Såg att Forsman skaffat mustach... nja.



Sedan Täby förlorade första matchen har det sagts och skrivits att det är en skräll men jag vet inte riktigt om jag kan hålla med. Visst har Täby varit jättebra hela serien och Balrog mindre bra, men jag tycker inte att man kan kalla det skräll, Balrog har ett starkt lag och många induviduellt duktiga spelare. Det känns lite överdrivet. Täby var favoriter men Balrog tycker jag inte var sk. underdogs. Nej detta är enligt mig ingen skräll, bara en slutspelskamp i SSL, allt börjar på 0-0, allt kan hända!



Tittar nu på Bandy finalen, det står förtillfället 5-4 till Västerås med ca 5 minuter kvar. Spännande! Jag skulle vilja prova på att spela någon gång. Tycker att det inte ser så svårt att sätta bollen i mål, jag menar målet är ju jättestort, men uppenbarligen så är det svårt, så jag tänker inte tjafsa emot! 

Får se om jag återkommer ikväll eller imorgon men till dess ha det så bra!

Kramilikram! Hyvästi! // Cicciilia!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback