Cicciilias Innebandyblogg

Earth hour, fotboll och AIK-Storvreta.



Snö igen, men igår var det som alla vet Earth hour, trevligt att det var så pass många som släckte igår. Själv hade jag jätte mysigt! Mika, Jessika oc jag åkte hem till mig och bakade cupcakes! De blev så fina! Jag har dock inte smakat på dem än, är inte så taggad på sött idag! Men så här ser de ut iallafall!

Vstr; Choklad cake, hgr Blåbärs cake.

Det var även VM-kval i fotboll igår, missade dock matchen pga allt bakande, men 0-0 är inte fy skam när man möter Portugal. Absolut godkänt! Läste även att Majstorovic gjort en jätteinsats. Bra att någon är i form! 

Idag är det tv-match, AIK- Storvreta. kommer tyvärr inte vara i Solnahallen men på fredag ska jag till Uppsala och titta! Jag är lite kluven angående Fyrishov, läktarna är helt okej men väggarna är inte vackra, man får inte så bra feeling när man är där, kanske dags för att renovera? Ja åter till matchen, jag tror att Storvreta kommer vinna, hoppas. Men det kommar att bli en riktigt högklassig match, alla fantastiska spelare, och även tränarna har ju en liten match, Hallstensson och Forsman. Jag antar att Öhman kommer att trycka in lite bollar, han är i grym form nu, 8 poäng på tre matcher, visst det är inte jättemycket men han sätter de viktiga bollarna. Han sätter dem när det verkligen behövs! Heja Storvreta!

Jag skriver mer efter matchen, som sänds på TV4Sport kl 17.00!

// Cicciilia
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback