Cicciilias Innebandyblogg

En bra dag!


Nu har våren kommit så därför passade jag på att byta desingn, har varit galet soligt idag! LOVELY! Och idag när jag gick in på bloggen trodde jag att jag skulle "svimma", Caperio/Täby har på deras hemsida länkat till mig! Trevlig överasskning! Köpte även ett par nya skor idag! Så sköna! Stadium 200 kr, trevligt!

Jag hoppas nu att ni stannade inne och tittade på matchen trots att Warberg vann. Det var väntat, de kommer alltid igen i slutskedet, när det gäller! Matchen slutade 8-4. Det var målmässigt jämt  i ca 45 minuter men sen började det rinna iväg. Men en stor eloge till Falun som överasskade Waberg ordentligt! Vem trodde på 3-2 i matcher? Inte jag! Och varför är det alltid Svensson som ska avgöra allt? Irriterande liten filur!:D

Warberg fick efter vinsten välja vilka de ville möta i semin, det blev Balrog! 

Semi-finalerna

Warberg-Balrog

AIK-Storvreta

Jag är lite osäker på Warberg-Balrog, Balrog är i toppform nu och de har starka profiler, medens Warberg förlorat två matcher mot Falun, Warbergs självförtroende kan ha sjunkit en aning. Men nu när Sjögren är borta så får ju den bättre målvakten spela!* Hehe. Men jag tror ändå att Warberg går vidare, som vanligt... Såg att Örjan Skoglund sagt att de kommer att ta Warberg med 3-0... Haha inte en chans!
 
AIK-Storvreta! Haha ni kan ju bara gissa var jag kommer vara under de matcherna! Vilka klassmatcher de kommer att bli! Jihde, KJ, Fischerström, Kohonen, Öhman, Samuelsson! Underbart! Vet dock inte vem som kommer gå vidare men jag tror att Storvreta har mer vilja en AIK. Vet dock inte vem jag vill ska gå vidare. Vill dels se Storvreta lyckas, de har ju gjort det så bra i slutet av denna säsong och att Kohonen ev kommer att lämmna Vreta är ju lite sorligt. men dels vill jag att Jihde ska få stå där en sista gång. Det är där han hör hemma! Men det som får mig att falla över på Storvretas sida är att jag tål inte "Koffe" Kranberg, PIP*! :D :Jag gillar röd svart, JA VISST! Heja Storvreta!


 
Idag släpptes även kandidaterna till "Årets Domare"

Kandidaterna: Marcus Petersson och Anders Blomqvist / Thomas Andersson och Kalle Fahlander / Johan Råsbrink och Håkan Grahn-Gustavsson.

Jag tycker att de självklara vinnarna är Thomas Andersson och Kalle Fahlander! De är ju så himla bra. De dömer sällan, sällan, sällan fel! De är riktiga domare! Synd dock att de inte ville döma i slutspelet men det är deras val. Hoppas att de kommer tillbaka!



Bilderna kommer definitivt upp imorgon! Men hoppas inte på för mycket, mitt objektiv SUCKs!
 
Nu är det lite Graf plugg och sedan sömn! 

Ha det så bra! Hyvästi! // Cicciilia!


  
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Matilde

like the new header ;) puss

2009-03-27 @ 01:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback