Cicciilias Innebandyblogg

Friday!



Dagen började super, jag hade sovmorgon till 12.00! Skönt! Sen gick dagen ganska snabbt svenskan var "intressant och på matten jobbade jag faktiskt med lite assistans av Victoria, och tror ni inte att Madde var och påminde mig om matchen igår, inte snällt!:D Efter det så hade vi graf.kom. och egentligen skulle ju jag ha graf-prov idag men min lärare har varit sjuk så han hade inte förberett nått prov, men vi fick våra första foto uppgifter! Vi ska först fota en person i närbild, halvkroppsbild och sedan helkroppsbild och sedan ska jag sätt in dem i ett repotage! Vi ska även fota oss igenom ett recept så nu ska jag bara komma på vad repotaget ska handla om och vad jag ska göra för recept! Woho va roligt! 

Haha jag och Bergo hade en rikitg rolig sms konversation imorse!


Bergo: Jihdekorv!
Cicciilia: Haha vad har du för dig då? Jihdepuss:D
Bergo: Jag har Jihdeekonomi;D Jihdehjärta!
Cicciilia: Haha va Jihde kul! Hehe
Bergo: Nej det är ganska Jihde tråkigt men snart har jag Jihde lunch utan Jihdekorv;D
 Vad gör en Jihdeälskare som du då?Jihdepuss 
Cicciilia: Haha jag sitter på en Jihdebuss förtillfället! är på väg till Jihdeskolan!
Bergo:Haha Okej;) När slutar Jihde du idag?

Haha shit va jag satt och skrattade! Och jag kan slå vad om att Jihdekorv kommer bli årets ord! Och jag vet att det inte är alla som fattar men när man vet historien om Jihdekorven så blir det ganska roligt!

Nu sitter jag här och väntar (väntar och väntar:S) på att Lets Dance ska börja!

Vi får se om jag skriver mer ikväll eller imorgon men ha det bra till dess!


Jihdepuss // Cicciilia


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback