Cicciilias Innebandyblogg

Tisdag kväll.



Innebandy är så himla underbart!

Nu har matchen mellan Falun- Endre avgjorts, det blev vinst till Falun med 7-3. Hela Falun är på gång, både damer som herrar! Trevligt! Hoppas att även Mora är på gång, jag är ju lite av en dalkulla så det vore roligt!

Elitserien  (damer)

IKSU- Mora 8-4

Balrog- Täby 6-2

Rönnby- Pixbo 9-6

Falun- Endre 7-3


Läste även att SSLs bästa domarpar, Andersson/Fahlander har sagt tack för sig! Tråkigt tycker jag, riktigt bra domare. De vet vad de gör, dömer sällan fel. Stor förlust med andra ord! 

Idag är det 17 dagar kvar tills Allsvenskan börjar, vet inte hur taggad jag är på det, visst det är kul på derbymatcherna och gå på match då och då men tabellen känns i år mindre viktig. Vet inte varför, det bara känns så. Hoppas man blir mer spänd när det har dragit igång! 

Börjar inte skolan förens 12 imorgon, skönt!

Ha det så bra!

Hyvästi! // Cicciilia


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: strellan

tack för analysen av balrog-täby :) på fredag håller vi tummarna för att segern kommer!

2009-03-18 @ 16:32:40
URL: http://innebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback