Cicciilias Innebandyblogg

Måndag förmiddag



Hade sovmorgon till 10 och jg slutar 13! Faan va skönt!

Eftersom två av mina lärare är borta så kommer vi vara lediga 6 lektioner! Skönt! Men på onsdag så har jag bara dans, jag funderar på om man ska prata med dansläraren och säga att vi inte kommer! Jaja får se!

Haha jag läste Jihdes blogg och fick se den här bilden! Niklas Jihdekorv!!! Hahahaha! Dagens bild! Det är svårt att sluta skratta! 




Nu är det 31 minuter kvar till Spanska lektionen! Spanska är ju så himla kul... inte! 

Vi hörs senare! 

Haha Jihdekram! Hyvästi! // Cicciilia

29 minuter kvar!

 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Anamaria

Fett najs blogg du har kusin, riktigt fräsch.

Va stolt över hur bra du har lyckats med designen ;) / "kusin" A

2009-03-16 @ 22:12:43
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback