Cicciilias Innebandyblogg

Mera snö!



Tjolahopp! När jag vaknade och tittade ut genom fönstret kunde jag inte tro mina ögon, snöade det igen? Hehe jag slängde genast iväg ett sms till mina snöälskande vänner(NOT) och berättade att det var ca 1 dm snö utanför deras dörrar! Glada miner? Nej! För min del gör det ingenting att det snöar, jag älskar snö, det är så vackert! Mysilipys!

I skolan hände det inte mycket men Fanny, min lilla stackare hade redovisning idag på SOn och hon var så himla nervös, men hon klarade sig galant. När vi sedan stod vid våra skåp skrämmde hon nästan livet ur mig, men när rädslan lagt sig övergick det till flabb! Haha

Sen vet jag inte vad som hände, jag och Mika kom överäns om att vi skulle ut och gå i detta vinterland så vi gick först in i Täby C och köpte oss en varsin kanelbulle. Vi båda var sedan tvungna att åka hem till var och en för att hämta diverse  saker, t.ex hund, te, kamera! Sen mötes vi på halvan och gick sedan med bestämda steg mot skogen! Vi vandrade i ca 1h, visst inte så länge men vi har iallafall varit ute någonting! Tack för en trevlig eftermiddag Mika!
 
 

Imorgon är det chilldag, Oj(!) jag menar Temadag i skolan! Börjar 9 slutar 13, alldeles lagom! Funderar på att ta med mig min bok så jag kan läsa under föreläsningarna! Hehe!

Nu ska jag laga lite middag och är det min bok som gäller! Såå spännande!

Hyästi och Jihdekram // Cicciilia


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback