Cicciilias Innebandyblogg

Nej, nej, nej!



Nu vet alla vad det var för bomb jag skrev om igår. Niklas Jihde har bestämt sig för att lägga skorna på hyllan! VARFÖR? Visst hatar jag AIK men Jihde är ändå innebandyns största profil genom tiderna, alla vet vem han är, till och med de som inte bryr sig ett dugg om innebandy. Jag tycker att detta beslut suger, han är ju fortfarande bra, han plockar ofta poäng! Och han är inte gammal! B-L-Ä, va ledsen jag blir! Man kan ju bara hoppas att han kommer tillbaka! Det kommer att bli tomt i solnahallen, visst de har nu Gillek men han kommer inte att kunna fylla upp! Eftersom jag är ett Jihde-fan så måste jag självklart gå på hans sista matcher. Synd att han inte kommer att få spela en sista gång i globen dock! Men men det är hans beslut...

En annan sak är ju att Mika antagligen inte kommer att spela i Storvreta nästa säsong, vilket också suger! Han är ju sååå bra på planen att det är helt sjukt, dålig prestation existerar inte i hans match register. I och med detta beslut måste jag även åka till Fyrishov, uppsala. (Det blir många utflykter Bergo!). Heja Mika!



Tv-match idag, som ni kanske vet hoppas jag att falun vinner, jag är inte ett speciellt stort fan av Warberg. En rolig sak som hände under uppvärmningen, Sjögren gjorde illa sig, dvs att andramålvakten får stå istället, vilket är en fördel för Falun! Mattias Helgesson är även tillbaka efter sitt "lilla" utbrott. Hoppas att han kommer göra någon nytta! Go Falun! 1-0! 

Min innebandyvärld rasar!

Det här får nog räcka förtillfället men jag skiver nog mer när matchen är slut!

Ha det bra! 

Hyvästi! // Cicciilia



   
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback