Cicciilias Innebandyblogg

Så nära...



I skolan har vi idag bara sett på film! På engelskan tittar vi på "Pride and Prejudice" med Kiera Knightley, den är så himla bra! Verkligen en film att rekomendera! Men på spanskan tittar vi på "Sobre todo mi madre",  än sålänge, si så där, har en viss fobi för spanska filmer, de är så, vet inte hur jag ska beskriva det rätt men... på något sätt, överdriven! Men men, lektions tiden tickar!

Hade även utvecklingssamtal idag, det gick väl bra! Hatar dessa möten, inte trevliga! Men sånt är livet!

Det var match idag, det gick lite mindre åt helvete idag än förra matchen men vi förlorade ändå, på sudden! Jag hatar att förlora på sudden, det känns ju så nära! Och alltid orättvist! Sista chansen på fredag. Om vi inte vinner så är det bara att säga tack och adjö! Det kommer att kännas VÄLDIGT tomt, både på min fritid och i hjärtat när innebandysäsongen är över! Snälla låt det inte bli på fredag, då kommer jag bara ligga och deppa hela helgen, plus att det är ca 6 månader kvar tills nästa säsong börjar, det klarar jag endast med nöd och näpe!

Det var nära att Falun skulle vinna idag igen men Warberg kom i sista perioden och tog hem det. Jag hoppas verkligen att Falun kämpar på nu för det vore otroligt kul om Warberg inte lyckas det här året!

Jag tror att Storvreta har stor potencial till att komma till finalen, de är starka! Go MIKA!

Nu ska jag gå och sova några timmar så vi hörs imorgon!

JihdeKram! // Cicciilia
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: strellan

härligt med en bloggande täby-supporter :)

gissar att du var på plats i tibble ikväll. hur spelade täby? hur funkade femmorna? hur va ramsin i målet? utblev spelvändningarna/kontringarna? vilka har bollinnehavet? ändras det om mkt i femmorna?

2009-03-16 @ 23:57:08
URL: http://innebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback