Cicciilias Innebandyblogg

Snöstorm...igen!



Nu har till och med jag tröttnat på snön. Det börjar bli lite tjatigt nu! Sol, snö, sol, snö! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, skriv lusten försvann med Caperio/Täby. Några ideer? Hm... jag har inte ens varit inne på innebandymagazinet än, illa! Jag har dans imorgon, alltid lika underhållande, inte! Jag är så sämst! Haha! Jaja man kan ju inte vara bra i allt. 

Har någon sett en artikel om Jihdes adjö i innebandymagazinet? Inte jag iallafall, om de inte har det tycker jag att de är lite sega, de brukar ju alltid vara först med allt! 

Jag har fixat nya Brushes till PS! Fiiina! Har nu gjort en vår header men det känns som att den får komma när snön försvunnit

Asså ni får säga vad jag ska skriva om! Jag har ingen fantasi förtillfället!  

Bilderna är på väg!

Kramar // Cicciilia! 


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Bergo

Mig såklart! Man får aldrig nog om mig och jag gör alltid något nytt roligt! <3

2009-03-24 @ 22:52:16
URL: http://bestofb.blogg.se/
Skrivet av: strellan

ja tror att innebandymagazinet väntar tills säsongen är slut. han har ju trots allt några matcher kvar. då har de hela sommaren på sig att hylla jihde. troligtvis sparar de även hyllningarna åt jihde till tidningsupplagan. de skulle kunna ägna en hel tidning åt jihde.



väntar med spänning på bilderna :)

2009-03-25 @ 14:12:22
URL: http://innebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback