Cicciilias Innebandyblogg

Söndag, söndag, söndag...



Ni får ursäkt att jag klagar men jag har sovit skit dåligt idag också! Jag somnade inte förens vid 4 inatt, Jag hatar att inte kunna sova bra för då blir hela dagen förstörd. Okej då har jag fått ur mig det iallafall.

Imorgon är det match som sagt var, mot Helsingborg. Det kan bli en intressant match då Täby många gånger haft problem med dem, aldrig gått som de riktigt velat. Men det jag är mest besviken över är att Henrik Larsson inte kommer till vår mysigt gröna hall, hade varit en häftig upplevelse att se honom "IRL". Jag tror att Henke kommer spela innebandy nästa säsong, han saknar det säkert redan. Plus att hur mycket levererade Henke i fotbolls EM egentligen, inte mycket enligt mig. Han är ju inte 20 längre. Men han kan ju spela klubbfotboll på sommaren och innebandy på vintern, inte helt omöjligt! Jag menar Henke är ju Henke!

Undrar när Niklas Jihde ska sitta sargvakt i Helsingborg då? Hehe

Jag läste Niklas Jihdes blogg igår och han hade tagit ut SSLs ALLSTAR! Han tog faktiskt med Danne Bron-Sundbom vilket han gör helt rätt i, han har verkligen gått från ful ankunge till en vacker svan! Vilken förvandling,han är en mycket imponerande innebandy spelare med mycket stort hjärta till sporten!  Dock tog Jihde inte ut Ramsin! Hallå, var har Jihde varit den här säsongen???


Idag är det plugga som gäller! Hörs när vi hörs!


Hyvästi!// Cicciilia


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: helena

Hej :) Vilken fin blogg du har ^^ kika gärna in i min också ;)

Kram!

2009-03-08 @ 13:57:50
URL: http://helenawj.blogg.se/
Skrivet av: BeingTobbe

Varför har du svårt att sova då? :S

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-08 @ 14:29:29
URL: http://beingtobbe.blogg.se/
Skrivet av: BJERNHAGEN

intresserad av musik? :)

hör mig sjunga på bloggen & tyck till :*

jag vill ha alla åsikter!

2009-03-08 @ 20:16:48
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback