Cicciilias Innebandyblogg

Storvreta-Warberg i final?



Det blev till slut Västerås som vann SM-guld i bandy. Kan inte säga annat än grattis, Edsby har ju vunnit de senast 6 SM-finalerna! Bra med omväxling! Jag såg en dokumentär för några dagar sen som handlade om att gör bandy till en OS- gren. De visade bilder från någon match i Ryssland, vilken stämning, ca 35 000 personer på läktaren, mysigt! Vet inte vad jag tycker ifrågan om att det ska bli en OS-gren men varför inte? Vad är det som talar emot?

Jag hoppas att det blir AIK-Storvreta i semin för då kan jag gå på lite matcher och fylla upp tomrummet efter Täbymatcherna plus att jag gillar att se Storvreta spela, de spelar så rakt och enkelt.  Något som Täby borde träna på kanske?Storvretas första kjedja är också något unikt! Jag tror att det blir Storvreta- Warberg i finalen, det skulle bli en underbar final! Härlig kamp! 

Såg att Mellberg avgjort matchen mot Roma, trevlig överasskning. Markus Rosenberg har skadat sig, mindre bra överasskning! Det är ju snart VM-kval!!!!!!

Tittade på matchen Villareal-Bilbao, man inser efter en vinter med massor av innebandy att shit va långsamt det går! Haha, visst jag älskar fotboll men det är ibland väldigt segt. Få mål osv.  Trevligt att se att Eguren har det bra där borta. Han är dock saknad på söderstadion! 2-0 slutade matchen! Heja Villareal!  

Imorgon tror jag att jag ska åka till centrum och köpa mig ett par nya skor. Marinblå tygskor kanske? 

Nu ska jag gör iordning lite te och sedan blir det sova som gäller!

Kram! Hyvästi! // Cicciilia



 

  
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback