Cicciilias Innebandyblogg

Sunday



Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte skrev någonting igår men datorn var lite upptagen av ett antal installationer, plus att min sysling var här så jag kunde inte sätta mig vid datorn och vara helt asocial!:D

Som sagt träffade jag Matilde i centurm igår och fikade och för först gången så gick vi Kahls! Rekomenderar stället starkt! Drack en så himla god latte att det var helt sjukt! Spring! Haha!

Senare på kvälllen så kom Matilde hem till mig och efter vi ätit middag så gjorde vi ordning latte med Irish cream och vaniljglass med fruktcocktail! Asssss gott! På kvällen tittade vi på film, VanHelsing(?), haha ni skulle sett oss sista kvarten, vi var VäldigT trötta! Har lite minnes luckor ifrån filmen men det jag såg var helt okej!
 
  

Idag så skulle jag vara på jobbet 10.00. Det var segt idag, skulle lägga 3 böcker i 1 kartong, ca 2500 kartonger skulle göras. Men men, pengar är pengar! Måste börja spara till sommaren! Haha jag ska ju till Smögen, eller hur Bergo! För övrigt har jag inte gjort speciellt mycket idag!

Har nu insett att jag kommer att ha väldigt ont i händerna efter dagens arbete! Mysssss! 

Imorgon: Fotografering av Bergo, (äckel) kvartssamtal och match i Botkyrka! Som tur är så ska Bergos pappa och lillebror också på matchen så vi får skjuts dit och hem, SKÖNT! Får se om jag överlever denna händelserikadag!

Jihdekram och Hyvästi! // Cicciilia



© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback