Cicciilias Innebandyblogg

Tillbaka...

Jaha då ska man prova detta igen då! För er som inte vet hade jag en blogg förut, men jag pallade inte att uppdatera så min förra blogg blev endast 5 dagar gamal! DVS att jag inte hade speciellt mycket tålamod! Hehe

Idag så hade jag endast tre lektioner men en av lektionerna var kul men samtidigt en bekräftelse på att jag inte har någon som helst koordinations förmåga! Precis...Dans! Haha. Passa er alla dansgolv nu kommer jag! 



Jag har så sjukt mycket plugg nu men ändå så sitter jag här och gör inte ett skit! Är så trött på skolan samtidigt som jag blir trött på mig själv när jag bara har en negativ inställning till allt (utom Innebandy)! 



Efter som jag är ett stort fan av Caperio/Täby fc så ska jag imorgon till Solnahallen (med min vän Bergo) och titta på matchen mellan AIK och Täby... måste säga att jag är sjukt nervös! Dessa två lagen har ju så mycket historia tillsammans och det är därför det är så sjukt mycket känslor både på och utanför planen! Det brukar bli väldigt tuffa matcher, mycket knuff och trängsel, medan båda lagen kommer att vara livrädda att få utvisningar, de kan ju vara matchavgörande! Men jag tror att pöjkarna fixar det! 
För övrigt så vann Storvreta IBK (min lilla kärlek) sin match mot Umeå med 10-2! Hannes och Mika var "smoking hot" ikväll, fyra pinnar vardera! Nice!

Ska nu gå igenom det sista i spanskan så jag kan fixa provet imorgon!

God natt!


 

 
 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback