Cicciilias Innebandyblogg

Torsdag



Idag hade Mika, Fanny och jag idrottslektion! Det gick superbra! Vi hade först yoga och sedan bollekar. Vi ägde! Skönt att ha det gjort, hoppas att man får ett lite högre betyg i idrott.

Idag har det spelats två slutspels matcher i SSL. Warberg- Falun och AIK-Pixbo W!

Warberg- Falun 9-7

AIK-Pixbo 7-1


Falun är ju sååååååå nära att slå Warberg men Warberg lyckas varje gång. Jag blir så upprörd! Jag menar 9-7, två mål upp är ju inte mycket. Jobbigt.

AIK är nu vidare till semi-final. Kul, måste jag säga, även fast jag inte gillar AIK så är det bra för SSL standarden. Tråkigt dock för Pixbo, men de har ju inte haft speciellt bra spel, inte så bra form osv. Det var ganska förväntat att de inte skulle gå vidare!

Imorgon är det match... hoppas verkligen att att vi vinner och ja jag vet att jag är tjatig men jag tror inte att folk förstår hur... uppgiven jag kommer vara om Täby förlorar. Det kommer inte bli en vänlig helg.  Men en bra nyhet är att Kristoffer Svensson och Linus Jämtdal skrivit på några år till, mycket trevligt! Hoppas att det blir bra läktartryck imorgon. Täby behöver det. Men jag måste säga att även om vi nu skulle förlora är jag oerhört stolt över Täbys prestation. Riktigt bra säsong. Trevliga matcher! Det är ju bara att gör bättre nästa säsong! 

Tack!

Jihdekram// Cicciilia! 


  
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: strellan

3-4. det känns tomt. va hände? hur va matchen? defensiven va bra antar ja. anfallsmässigt kanske inte lika bra? hur va stämningen i hallen? va gick fel? frågorna är många en sån här kväll...

2009-03-20 @ 22:42:25
URL: http://innebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback