Cicciilias Innebandyblogg

Dagen efter katastrofen...



Jag kan inte släppa att vi förlorade igår också. Det känns så jäkla surt för tillfället! Tänk om vi förlorar på fredag? Jag kommer inte vara glad om detta skulle inträffa...

Jaja nog om det!

Idag så tittade vi klart på "Pride and Prejudice", den är så himla bra! Hoppas att man ska få uppleva något i den stilen nån gång i framtiden! Haha. Och på mattelektionen fattade jag faktiskt vad jag höll på med, framsteg! Höll på med lite hypotinusor och liknande! Känner mig riktigt glad!

Sen var det dags att åka hem. Mikas buss gick tio minuter innan min men när hon tittade in i bussen sa hon att den var för full och att hon skulle ta nästa men då kom jag med den briljanta ideen att vi skulle gå hem! Det är ju ca 6 km så det tog ett tag men trevligt var det! Jag tog även lite foton, det märks att det är vår!

 

Detta är en historisk dag för Dam innebandyn. Första matchen som sänds på TV! 19.00 på tv4 Sport! Enjoy!

Skriver mer ikväll/imorgon!

Jihdekorv! Hyvästi! // Cicciilia




© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback