Cicciilias Innebandyblogg

<3



Jag har så många känslor att jag inte vet vad jag känner, om jag nu känner något överhuvudtaget... 

Täby förlorade med 3-4 SD. Kan det kännas mer än förj´vligt? Matchen i sig var ändå helt ok. Om man jämför dagens spel mot förra fredagens så är det än klar förbättring. Men marginalerna ville inte ge med sig. 51-17 i skottstatistik. Driver du med mig? Vi hade så många chanser, så många lägen, men bara 3 mål. Nieth storspelade i och för sig (fick en fyra av "facktidningen") och utan honom hade det nog gått bättre för Täby. Något som Täby hade idag var ett samlat försvar, Ahlm gjorde en jätteinsats idag! Men det var på offensiven vi föll eller snarare på momentet "trycka in bollen". Bollen ville inte gå i Täbys banor. Varför? Det var som Strellan skrev till mig:  "frågorna är många en sån här kväll..."! Det kan man säga! Väldigt många!

Det är så jobbigt, allting kändes ju så bra! Det kändes som att vi skulle fixa det! Tibblehallen har nog aldrig gungat lika mycket som idag. Underbar stämning!  

Som jag skrev för någon dag sedan, vare sig vi förlorade eller vann idag skulle jag vara grymt stolt över deras prestationer och jag kan säga att jag inte ångrat mig! Har varit underbart att se dem briljera på Tibblehallens parkettgolv!Det har varit många snygga dragningar och massor av vackra mål! Vi har fått ytterligare två spelare till landslaget! Vi har två spelare (än så länge) nominerade till Årets Spelare! Täby är ett lag som har en fantastisk historia och en framtid man bara måste följa! Allt kan hända! Ett lag fullt av möjligheter!

Tack så jättemycket för denna säsong!

Massor av kramar!

Hyvästi! // Cicciilia

P.s
Glöm inte att det är TV-match imorgon, kl 15.00 på TV4 Sport! Dalen- Storvreta! 



<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/581870/cicciilia?claim=sjr38ubtrpx">Följ min blogg med bloglovin</a>
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: TFC

Nu får du stötta juniorerna i stället. Dom har sitt kvar

2009-03-21 @ 00:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback