Cicciilias Innebandyblogg

090318



Nu har jag sett "Män som hatar kvinnor", vilken bra film! Verkligen sevärd. Tyvärr så har jag inte läst boken, det hade nog varit lite roligare då. Men filmen är så bra, den är så himla ärlig, de visar en realistisk bild. Tummen upp för det!

Haha jag undrar hur många gånger jag är inne på Innebandymagazinets hemsida på en dag? Idag har jag nog varit inne minst 15 ggr, otroligt beroendeframkallande. Vet inte vad jag skulle göra utan den! 

AIK har nu fått tillökning, David Gillek. Tur det nu när Jihde bestämt sig för att lägga skorna på hyllan. Jag tror dock inte att Jihde blir borta speciellt länge, han kommer att göra en Lohrendal, kommer att vara borta i ett halvår och sedan komma tillbaka. Han kommer inse att han saknar det för mycket. plus att visst han är "gamal" men han är ju långt ifrån dålig. Som sagt var, han kommer tillbaka. Haha åter till Gillek. Han kommer nog att göra bra ifrån sig. Han är riktigt duktig. Det är nog bra för honom att lämna Jönköping, om han får mycket spel tid, vilket han kommer få, kommer han att kunna utvecklas mycket, vilket i sin tur leder till att han förhoppnings vis gör lite fler mål i VM-2010!

Innebandymagazinet(!) har de sammanställt målvaktstoppen, Ramsin stod såklart högst upp på listan. Fattar fortfarande inte hur Sjögren kunnde få stå i de flesta matcherna i VM, ett mysterium. Jag har fått för mig att han är ganska så överskattad, man säger alltid att han är så bra och bla bla bla, men vad gör han egentligen som är så himla bra? 

 Det visade sig att även Täby har bäst snitt i matchbetygen! Det är ju trevligt!

.... och ändå har vi inte besegrat Balrog...än...!

Två dagar kvar till eventuellt sista Täby matchen den här säsongen, hoppas så innerligt att vi inte åker ur!!!!!

Idag/inatt så åker Matilde till USA. Kommer att sakna dig men vi ses om ca tre veckor. Glöm inte att ha riktigt roligt! Kramar

Nu är det dags att sova!

Hyvästi!// Cicciilia




© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Anonym

Hehe ska ner till stora shopping stallet imorn:) har hittat en snygg vaska jag tror du kommer tycka om. ringer dig nan dag harifran. puss pa dig ! ;)



/matilde

2009-03-22 @ 07:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback