Cicciilias Innebandyblogg

Warberg-Balrog



Balrog FAIL B/S...

Vaknade imorse av att jag hade solen rakt i ansiktet, inte kul just då!

Warberg vann idag matchen med 8-1. Behöver jag säga mer? Balrog kommer inte gå vidare till SM-finalen! Det blir Warberg-Storvreta som kommer att stå på SSLs tv-golv och göra upp! Hoppas att Storvreta vinner i år, vore trevligt om Warberg fick lämna ifrån sig äran att vara världens bästa lag! Men det är många matcher kvar men jag tror att det är så här det kommer att sluta. 

Jag var helt säker på att det var TV-Match idag också men icke, när jag zappat över till TV4 Sport så var det ishockey, kan det bli värre, klubblags hockey är så tråkigt!!! Och finalerna, 7 matcher, seeegt! Jaja jag ska ju till Uppsala på fredag så jag är glad ändå! 

Imorgon släpper min favorit artist en ny skiva, Gavin DeGraw släpper albumet FREE. Måste ha! Centrum imorgon!

Ha det så bra till nästa gång! 

Hyvästi! // Cicciilia


 

 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback