Cicciilias Innebandyblogg

Från 17 till 4



Sverige besegrade idag Danmark med 27-1 dvs största vinsten någonsin. Mysigt. Henrik Stenberg har bara 4 poäng till för att tangera det nuvarande poäng rekordet, när tuneringen börjat hade Stenberg 17 poäng att ta ikapp och nu återstår bara 4!   

Henrik Stenberg i Semi-final 4. 

Nu är Sverige redo för Canada i hockey-VM så det är bara hoppas att det går bra imorgon. Men om vi åker ur är vi ju iallafall topp 4!

Jag har innebandy abstinens (så inåt h´lvete) så jag är väldigt tacksam för att det är ishockey nu så jag kan fördriva lite tid! Hehe. Ha det bäst! // Cicciilia! 


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback